Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Policija potvrdila da je bombu na ambasadu SAD u Podgorici bacio bivši vojnik Vojske SRJ Dalibor Jauković

Komentari (60) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 22 februar 2018 12:12
budjavi
Slava HEROJU!
Preporuke:
159
30
2 četvrtak, 22 februar 2018 12:36
5okolonas
Pa sigurno nije Vulin baby!
Preporuke:
80
20
3 četvrtak, 22 februar 2018 12:43
Joko Srbin Crnogorac
Heroju ponoviti nagradu. Služi narodu. Ovaj moj JAUK Jauković je srbin-crnogorac kao i ja i mnogi moji prijatelji u Srbiji i Sramnoj NATO Gori.
Preporuke:
129
25
4 četvrtak, 22 februar 2018 12:54
cg
a sta ti bi coece da napravis medjun. problem za nista ? Boze sacuvaj..izvinjavajte se ako Boga znate ..malenoj CG jadnoj i cemernoj samo nedostaje jos malo bombi ..ka' da ih malo ima ..no ovaj je dosao sa strane;
neko ga je ubacio da izazove skandal..a vi CG se sad pravdajte ..sramota je jado moj da dolaze sa strane i bacaju bombe ..ali ajde sad da se malo vratimo braco moja cg u istoriju jadan ..pa ko vas je podigao iz nicega nego ameri. krediti..da se ovde takodje podsetimo da u cg nije bilo nicega posle drugog rata ..bilo je kompletnih ludaka koji su se ubijali u porodicama..bilo je gladi, bilo je muke ..jer rat je mnoge porodice ostavio bez oceva, brace, nesto ste se greskom poubijali je u cg prvo vade oruzje pa onda postavljaju pitanja ..i posto obican gradj. cg to sve ne zna ..nego tako misli da mu je sa neba palo radno mesto, skola, bolnica, put kojim ce ici
posle ste se devedesetih skoncentrisali na ruse ..nema nista lose u tome ..nas i rusa je 300 miliona ..ali postujte
Preporuke:
10
111
5 četvrtak, 22 februar 2018 12:55
HEROJ
HEROJ !!!!!!!
TO je sve sto ima da se kaze na tu temu .
BRAVO DA DA BOG JOS OVAKVIH !!!
Preporuke:
109
18
6 četvrtak, 22 februar 2018 12:55
nutricionizam
Fanatik, terorista i "slobodar"... Zapravo - kukavica! Suicid to lepo pokazuje!
Preporuke:
22
128
7 četvrtak, 22 februar 2018 13:21
Budaletino
"četvrtak, 22 februar 2018 11:55
nutricionizam
Fanatik, terorista i "slobodar"... Zapravo - kukavica! Suicid to lepo pokazuje!"


A šta si ti, BUDALETINO, hteo?
Da padne u ruke dokazanim monstruonjnim patološkim zlikovcima.
ON JE JUNAK, HEROJ, SVESNI RODOLjUB, PATRIOTA, KOJI JE SVOJ ŽIVOT PUNOM SVEŠĆU POLOŽIO ZA SLOBODU SVOG NARODA I SVOJE OTADŽBINE.

A takvi kao ti, BUDALETINO, su najobičnije ... što im je jedino važno da im je korito puno splačina za lokanje.
Preporuke:
115
29
8 četvrtak, 22 februar 2018 13:42
Slava Heroju
Juče gledim neke politikantske analitičare, stručnjake i specijaliste kako nam "prevode" vesti, događaje itd.
Iznenađenje za mene je bilo kad jedan od njih reče,
Apatija u društvu je naJopasnija, najmanja iskrica može da se razbukta u nezamislive posledice.

Nisam to znao, sada velim Živela APATIJA!
Preporuke:
85
10
9 četvrtak, 22 februar 2018 13:47
Suština srpske propasti
Blic:Bio je hrabar na ratištu prilikom NATO agresije, dok je u miru bio zaboravljen.
S.Jakovljević: Po završetku 1.svetkosg rata kao da je neko komandovao nalevo krug, pa su oni najhrabriji sa prve linije fronta dospeli na začelje, a skrivalice i mrsi.udi u skupštinske klupe. Isto je to bilo i u potonjim ratovima.
Preporuke:
115
10
10 četvrtak, 22 februar 2018 13:52
Kosta
Još jedan srpski junak pade, ali pokaza Srbima vrednost Otadžbine. Njegova žrtva je i dokaz da Srbi neće još dugo trpeti poniženja.
Američki okupator i njegovi sateliti su odgovorni za opadanje Srpstva. Da bi ujedinili srpske zemlje moramo proterati okupatore.
Bog da mu dušu prosti.
Preporuke:
104
15
11 četvrtak, 22 februar 2018 14:06
Još jedan SRBIN
manje a austrougarski jataci i saradnici vam i dalje na grbači nastavljaju sa RAZBIJANjEM i UNIŠTENjEM srBskih zemalja i srBstva.
Preporuke:
80
11
12 četvrtak, 22 februar 2018 14:15
Nislija
Neka ti je laka zemlja...nisi mogao izdaju da istrpis....samo treba to bolje "kanalisati i usmeriti", u pravcu izdajnika u Srb i Milogori, a ne na parkovske povrsine.
Preporuke:
91
12
13 četvrtak, 22 februar 2018 14:19
Mala
Cekajte ljudi ako Boga znate molim Vas ..!! Covek je ogorcen na Amerikance sa pravom ali nije nasa istorija sa njima pocela od 99e god..
Ajde sada malo da analiziramo kako je doslo do tacke usijanja 99e ? mnogi ste bili u ratovima i nosite te rane ..nosite ponizenje ..ali bitno je sta cemo da postignemo ??sta ce taj covek..ima li on porodicu..? zar ne vidite da je u pitanju mentalna bolest ?
Ako je bio vojno lice da li mu je neko naredio da baci bombu? Nije pa sto onda to radi?
sta ce se postici? ostace zena i djeca da kukaju za njim, sestra ili brat ako ima ..mnogo je tuzno..meni ga je zao; ali za sve je kriv A Vucic. tj ti gov...koji su doneli mrznju u Srbiju ! i podelili nas i navukli gnev Amerikanaca na nas ..
a sto bi se mi tukli sa super silom? Pa Milosevic je prodao svoju nezavisnost..za vlast. ni srpska nije napravljena po granicama koje su bile nuzne ..
a ko je prgovarao za srpsku? Milosevic a ko je Milosevic da pregovara za nas krajisnike ? Mi ne mozemo ocima da ga vid
Preporuke:
34
149
14 četvrtak, 22 februar 2018 14:38
Ustaće srpski narod
protiv američkog i evroatlanskog okupatora i njihovih kriminalnih marioneta za slobodu!
Preporuke:
147
9
15 četvrtak, 22 februar 2018 15:13
gavrilo
SLAVA TI!!!
Preporuke:
68
3
16 četvrtak, 22 februar 2018 15:18
AntiSNSBot
Covek je '99.krvario protiv NATO, a sad mu drzava usla u NATO, pa se pitao nesretnik, za cije babe zdravlje je on ratovao!!! Zato, NE U NATO!... Pokoj mu dusi, i saucesce porodici!
Preporuke:
71
5
17 četvrtak, 22 februar 2018 15:21
AntiSNSBot
@ nutricionist...gresis prijatelju. Mi koji nismo spremni sebe da raznesemo smo kukavice. Oni koji su spremni na to, sigurno nisu kukavice!
Preporuke:
43
11
18 četvrtak, 22 februar 2018 15:37
supersrbin
Ume li neko da mi objasni koja je razlika između ovoga i islamističkog terorizma?? Ja je ne vidim... Teror, ludilo, smrtoljublje, fanatizam, Laž! To je to! Jedno te isto, drugo pakovanje!
Preporuke:
13
73
19 četvrtak, 22 februar 2018 15:44
ANALITIČAR
Srpski političari su izdajnička ološ. Kukavice, ucjenjeni kriminalci kojim komanduje CIA. Upozoravam već dugo da će se desiti eskalacija nasilja.

Narod neće da gleda izdajničku ološ od političara. Izdaju Kosmet, prilaze NATO-u, uvoze GMO hranu, uništili su domaću industriju, prodaju strancima firme, uništili su i pokrali domaće banke. Rade za strane službe. Ništa im nije sveto. Ukinuli su Vojsku Rep. Srpske, heroje poslali u dušmanski Hag. Na televizijama nam vređaju inteligenciju iz dana u dan sa glupim američkim serijama, puštaju svesno da nam omladinu vaspitava CIA i njeni kanali. Kunu se u Putina a rade za Ameriku ko Dačić koji pjeva turcima koji ga onda kite sa 100 eura. Od djevojaka i omladine nam prave starlete i kriminalce i debile. Prave lažne istorijske serije gde se rugaju srpskim herojima i istoriji. Te gadosti Srbi neće više da tolerišu. Dosta je. Bitangu lopovsku izdajničku Vučića upozoravam da je Srbija mirna . Kada je Srbija mirna biće svašta ...
NA RUBU SMO AMBISA
Preporuke:
58
12
20 četvrtak, 22 februar 2018 16:01
Miki
Mala
Pa Milosevic je prodao svoju nezavisnost..za vlast. ni srpska nije napravljena po granicama koje su bile nuzne ..
a ko je prgovarao za srpsku? Milosevic a ko je Milosevic da pregovara za nas krajisnike ? Mi ne mozemo ocima da ga vid.

Slobodan Milošević nije ništa izdao. Država Hrvatska je postala član UN 22 maja 1992.god. i Srbija nije mogla da prisvoji pola teritorije države Hrvatske članice UN . Ni jedan srpski političar nikad nisu izgovorili da je Slobodan Milošević izdao Srpsku Krajinu. Zašto Draža Mihajlović ili Aleksandar Karađorđević nisu prisvojili Hrvatsku ?
Preporuke:
48
21
21 četvrtak, 22 februar 2018 16:05
@ anonimn "patriote"
Kako ste svi bezimeni hrabri da podržavate akt bezumlja. Nesretni čovek, posle učešća u ratu ostao bez posla i hleba i jedino što mu je palo na pamet obolelom od posttraumatskog sindroma je da se ubije.Svi vi što "slavite" nebi mu dali parče hleba ili čašu vode a kamoli neki danar da kupi ceo hleb, te se zbog takvih kao što ste vi lažni "srbi", "patriote" i "pravoslavci" i ubio.Što se ne potpisujete imenom i vi ne napadate američke ambasade i raznosite svoje glave kada ste tako "pametni".Pun je internet takvih "patriota" koji su spremni da "patriotišu" a onda se najedu i gledaju rijalitije sa Vučićem i glasaju za njega.
Preporuke:
19
42
22 četvrtak, 22 februar 2018 16:18
Beograđanin
Nije trebalo da se ubije.
Preporuke:
45
3
23 četvrtak, 22 februar 2018 17:15
DRŽAVA je MAFIJA = MAFIJA JE DRŽAVA .
@ ANALITIČAR
Srpski političari su izdajnička ološ.

Da dodam od 86te do danas - Srpski političari su izdajnička ološ. DRŽAVA je MAFIJA = MAFIJA JE DRŽAVA .

@ Mala, hvala Ti za komentar, polako ali ipak sigurno dolazi istina na vidilo .
Isti SPSa-to je Slobin patent! isti potpis kao 90te !
Preporuke:
13
30
24 četvrtak, 22 februar 2018 17:26
Odgovor supersrbin
Terorizam bilo koje vrste je odgovor na terorizam vlasti ili neke drzave.Zar nije izvrsen terorizam na gradjane Crne Gore koji NISU ni pitani da li hoce u NATO?Kako pojedinac moze da se bori protiv takvog terorizma i nasilja,nije Djukanovic i AV Neron,drzava to sam ja.
Preporuke:
29
7
25 četvrtak, 22 februar 2018 17:34
raja
Da je bar i neprijatelj to jest natovska bagra imao neku štetu ovako uzalud je poginuo.
Preporuke:
29
9
26 četvrtak, 22 februar 2018 18:03
"Panter"
SLAVA MU.
Preporuke:
35
3
27 četvrtak, 22 februar 2018 18:05
Dr Rade Pajovic,Florida
Mnogi ljudi na ovaj dogadjaj gledaju razlicito!Neki su zluradi,drugi bi da se nekom dodvore itd.Meni se cini da je u pitanju izrazito emotivna osoba,covek koji je izgubio svaku nadu i suocio se sa paklom,nije mogao vise da izdrzi!Ocigledno nesto je trulo u drzavi CG!Pa nije normalno da vise od 30 godina jedna ista grupa rotira sebe na vlasti!Drze se silom I ucenama,pritom pokusavaju da promene svest naroda,iskrive istoriju,otudje sve sto mogu I sto je dojuce bilo svetinja!I za to,naravno podrsku traze napolju u centrima moci ili unutra medju neprijateljskim manjinama.I tako je ovaj moj rodjeni Kraljevcanin,verovatno Srbin ne moguci na drugi nacin,da se iskaze,simbolicni protest poslao na pravu adresu a zatim oduzeo sebi zivot!Cist protest,bez zelje da nekome nanese zlo!Herojski cin!
Preporuke:
38
2
28 četvrtak, 22 februar 2018 18:15
oken
ovo jeste akt otpora natou, bez obzira na one koji se pitaju da li je on mentalno normalan, hrabar ili kukavica, koristan ili beskoristan, smtoljubiv ili ne, fanatik ili ne, terorista ili ne, pametan ili glup, lazov ili istinoljubiv, slobodar ili ne;

namerno sam sakupio trenutne komentare u tom smislu;

a sad, malo cinjenica, brojki, poslednjih 120 godina

vladari amera su znacajno uticali na stvaranje yu, pored kratkovidosti onih srba koji su odlucivali; nato je vladara privatna vojska; ni amerima u vecini nije bas zbog toga tako dobro (bolje je nego u koloniji-ovde)

srbi:
-u I ratu mrtvih 1 100 000, u drugum isto, relativno sve losiji uslovi zivota i opsta bezanija odavde (svega 5 godina do 1912 je srbija bila obecana zemlja u koju su se useljavali);
- ljudska i ostala prava: potpuno obrtanje zivotnih vrednosti, oko 100 000 otetih beba, losi uslovi dali su oko 2000000 migracija, a malo vise je bilo abortusa u poslednjih 75 godina; potpuni izostatak privrede, prava itd
Preporuke:
20
3
29 četvrtak, 22 februar 2018 19:21
Aljar@rade pošović
Isti se u cg rotiraju na vlasti i vama je to glupo, a nije vam glupo kad se u Rusiji medvjedev i putin osamdeset puta izmijene na iste dvi funkcije. Poanta je da vi volite Rusiju jer po drzava Srbiju a mrzite crnu goru jer je protiv Srbije. Ali, u zabludi ste, Rusija vas "voli" jer koristi vas velikosrpski projekt da bi preko vas izisli na jadran s vojnom bazom u srcu europe. Crna Gora vas ne mrzi, ona hoće svoju drzavu, identitet, isto sto vi već imate, sta oni nebi imali?
ALI CG REMETI SRPSKI VELIKODRZAVNI PROJEKT je i tu je kvaka.
A ovaj iz kraljeva iz Srbije doša u Podgoricu, cg, da uvodi red.... Ovo je terorizam i budalaština
Preporuke:
12
33
30 četvrtak, 22 februar 2018 20:16
@ Mala
Pa, Mala, vi ste dopustili da Milošević iz Srbije pregovara za vas. Zašto? Vi, hrabri Krajišnici, mogli ste jednostavno da odbijete da Milošević ili bilo ko van Krajine pregovara u vaše ime. Zašto niste sami krojili svoju sudbinu? Kao recimo Srbi sa ove strane Drine koji su se sami borili, pregovarali (između nabijanja na kolac) i konačno izborili.
Mislim da grešite i vi i mnogi Krajišnici na ovom sajtu koji stalno krive Miloševića za svoju sudbinu. To baca lošu sliku na vas. Tako se ponašaju deca i nezrele osobe koje krive tatu, mamu dedu... što nije sredio nešto za njih. Zrele osobe same sređuju svoje probleme.
Preporuke:
16
11
31 četvrtak, 22 februar 2018 20:26
interes Srba zap od Drine
Slusajte Miki !!! Prvo ko je zvao Stanisica i para vojske da dolaze u Bosnu ako nisu odatle? Ko? Molim objasnjenje..Ona dvojica Stanisic, tzv Guru i sl psi rata i njegovi saradnici sta su radili po srpskim selima u Lici i Krajini ? Molim Miki ovde javno odgovor !
Hocete ja da vam kazem ? Bio je dogovoreni rat izmedju dva dripca Milosevica i Tudjmana i tu su dosle hijene koje se uvek lepe uz vlast da oni izigravaju sta?
Bandu pljackasa..tako je bilo u Dubrovniku, tako je bilo svuda gde je doslo do sukoba ..kako se komandovalo? vi bolje znate nego ja ..bilo je podji i stani ..
Ko je uopste Slobodan Milosevic? da vas pitam? ko mu je dao pravo da se on mesa u to kako ljudi zive u Hrvatskoj, Bosni ili na Kosovu ??? niko mu to pravo nije dao..sam je oteo, uz vasu pomoc; mnogi su Srbi stradali zbog vas...koji ovde ne znate sta pricate..kako se desila Oluja ? hteli ste ljude da selite na Kosovo kao da su ljudi slamnate lutke ..pa da se nosite..tri dozivotne nije dosta za vase grehe.
Preporuke:
14
23
32 četvrtak, 22 februar 2018 20:52
Njegovi poznanici tvrde: "Bijeda ga je natjerala na ovaj čin"
Dalibor je prije radio u KAPG-u (Kombinat aluminijuma Podgorica) gdje je ostao bez posla. Puno je patio jer nije imao od čega živjeti i ta muka ga je natjerala na ovaj čin", rekao je anonimni izvor za Večernje novosti, a izjavu su istom mediju dali i članovi Udruženja boraca ratova Crne Gore od 1990.
Na ratištu prilikom NATO-ve agresije bio je hrabar, dok je nakon rata postao zaboravljen. Živio je teško nakon što je ostao bez posla i možda je to prevagnulo", kazali su iz UBRCG-a.
Preporuke:
12
5
33 četvrtak, 22 februar 2018 20:55
Miki
interes Srba zap od Drine

Slobodan Milošević nije razbio Jugoslaviju već SAD i Vatikan.Odluku o konačnom razbijanju Jugoslavije Vatikan je pokrenuo memorandumom državama KEBS-a 26 novembra 1991.god. sve je dogovoreno na sastanku pape Jovana Pavla II sa nemačkim ministrom Genšerom.Tog 26 novembra 1991.god. državni sekretar Vatikana uputio je memorandum sa zahtevom za priznavanje Slovenije i Hrvatske kao nezavisnih država,svim članicama Konferencije o evropskoj bezbednosti.Sveta stolica je tada bila mišljenja da je došlo vreme da se međunarodno priznaju Slovenija i Hrvatska i to pre božićnih praznika.
Preporuke:
20
16
34 četvrtak, 22 februar 2018 21:51
@
Miki pesnik sto ne veruje u vlastite stihove.
Preporuke:
5
1
35 četvrtak, 22 februar 2018 21:53
s.p.Lajković
Slava mu! Bio je to zadnji pucanj u NATO. Dokaz više koliko su Crnogorci šiptarsko hrvatske provijencije - Kukavice a pravi Crnogorci - Srbi u Crnoj gori junaci !
Preporuke:
5
5
36 četvrtak, 22 februar 2018 21:56
Jaukovići su Durmitorci
Čovek je živeo svo vreme u Podgorici. U Kraljevu je samo rođen. Zašto se u svim naslovima ističe da je rođen u Kraljevu. Svašta.Jaukovići su inače Durmitorci
Preporuke:
14
1
37 četvrtak, 22 februar 2018 22:05
el srbinjo
nije mu to trebalo. povredio je osećanja proameričke bulumente, koja redovno naklapa o nekom izmišljenom srpsko-američkom prijateljstvu(voleo bih da neko prezentuje šta smo na raču tog prijateljstva dobili od njih,sem lepih reči). "udruženje" nije u pravu da je motiv ovog čina ekonomski. bomba ne bi bačena na američku ambasadu, nego na kapg.
Preporuke:
8
2
38 četvrtak, 22 februar 2018 22:17
Micika
Slava mu! Saučešće porodici!
Preporuke:
13
2
39 četvrtak, 22 februar 2018 22:33
nacionalnost nepoznata?
@@ Mala
Mislim da grešite i vi i mnogi Krajišnici na ovom sajtu koji stalno krive Miloševića za svoju sudbinu. To baca lošu sliku na vas. Tako se ponašaju deca i nezrele osobe koje krive tatu, mamu dedu... što nije sredio nešto za njih. Zrele osobe same sređuju svoje probleme.

Može li se zamisliti da u Hrvatskoj neko nešto slično priča o Hrvatima?
Preporuke:
3
3
40 četvrtak, 22 februar 2018 23:03
Dr Rade Pajovic,Florida
@ALJAR Molim za dopustenje da vam odgovorim!Kazete da ja ne oprastam Djukanovicu I Komp.ono sto oprastam Putinu I Medvedevu jer kao volim Rusiju!Pa naravno da volim iz mnogih razloga!Prvi je Ruska knjizevnost I Umetnost sa kojom sam rastao pa I sada mi ispunjava zivot.Putinu mogu zaista da oprostim mnogo sta zbog svega sto je za Rusiju ucinio.Bilo je bolno gledati Jeljcina za vreme njegovih cestih poseta SAD,kako mu se otvoreno potsmevaju I prave budalu od njega!Setite se posete Irskoj koja se nije ostvarila jer nije mogao da izadje iz aviona,bio je pijan!Rusi su patili najvise u SSSR-u,streljani,umirali po logorima,unistavani od nemacke soldateske.Pitate li se ikada sta bi sa Rusijom bilo da je tako nastavila?Danas je Rusija mozda jedina nada da se sacuva mir I ova planetane dozivi nuklearni holokost!Vi uporedjujete neuporedivo:Djukanovica I Komp.sa PutinomTo prosto ne ide!
Preporuke:
8
5
41 četvrtak, 22 februar 2018 23:06
za Mikija
E Miki Miki ..samo vi verujte u sve to sto vam je verovatno bilo deo sluzbe i zivota; Nemci su uvek radili protiv JU, JU je imala neprijatelje i medju emigracijom i medju drugim zemljama ..nego ajde malo istorije Miki..Ko je ubio kralja Aleksandara 34e u Marseju? Koliko je kraljevina imala unutrasnjih i spoljnih neprijatelja? tada? Odakle Nemcima spiskovi svega zivog i mrtvog i pre nego sto su usetali u Beograd 41e? Sta je slomilo kraljevinu? a sta je slomilo bivsu JU..i gde ste vi u svemu tome ?Miki, nema sanse da medju ozbiljnim narodima i drzavama neko kao Milosevic i njegova ekipa se dohvate vlasti ..slicno je bilo i u Hrvatskoj, pa onda udaraj u osvetu bubnjeve rata..I to je nesto dobro? Ovo sto sada svi zivimo je epilog ocajne politike iz devedesetih.
Preporuke:
4
3
42 četvrtak, 22 februar 2018 23:30
na pogrešnu adresu
Samo recite jel odlikovan pre ili posle akta?
Preporuke:
1
4
43 petak, 23 februar 2018 00:50
Milošević je poslužio SAD u obe varijante, i da je postao komunistički diktator kao Broz, a SFRJ kolonija SAD kao do tada, ili kao što je razbio SFRJ te smo okupirana teritorija od SADista
Miki
Milošević nije razbio SFRJ već SAD i Vatikan.
Milošević je obučavan u SAD da zameni komunističkog diktatora Broza.

Zaslepljen uspehom u Srbiji kada je kamenicama "demokratski" se dočepao vlasti "zabijajući nož u leđa" kućnom prijatelju i mentoru Stamboliću, Milošević je sazvao vandredni 14.kongres SKJ 20-22.januara 1990.

Bahatog Miloševića
kao "stipendista Fulbrajta" bio u SAD +60 puta o trošku SADista i koji je 1988 na Ušću "poručivao spoljnim i unutrašnjim neprijateljima, da u svaku bitku ulazi i da će pobediti" dok je Mira Marković pretila "Jugoslavija je stvorena u krvi Srpskog naroda, i samo u krvi se može raspasti"

sačekali su slovenci i hrvati ko "vola u kupusu", zatim turci, bugari, šiptari.

Raspad SFRJ je raspad SKJ koji je izazvao Milošević.

SAD su prevideli da je Milošević odrastao uz majku, bio poltron Stambolića, da je poltron Mire Marković, nesposoban da donosi samostalno racionalne odluke,

ili je to bio glavni razlog. (obznaniće CIA)
Preporuke:
6
7
44 petak, 23 februar 2018 00:56
Radoznao za Interes Srba zap. od Drine
Pa koji je zapravo bio interes Srba zapadno od Drine?
Preporuke:
3
4
45 petak, 23 februar 2018 03:36
od Male ..
g. da sam ja kojim slucajem mogla da nesto kazem, i kao ja najveci broj ljudi koji su ziveli u JU, ne bi mi danas bili najsiromasniji u Evropi ..no no

Mi bi bili ljudi koji bi mogli da pogledamo svakom u oci. Krajisnici NISU izabrali Milosevica, mozda neki naivni..a nisu Bogami ni Dodika ..Sta radi Dodik samo melje kao vodenica i gleda gde ce neku lovu da mazne ..sve ostalo nije ni za lulu duvana ..
MIlosevic je opljackao resurse da bi mogao da se izivljava zajedno sa Tudjmanom..on je bio nista ..i skoncao je kao nista ..a o zeni i da ne govorimo..mnogi su zbog nje propljuvali krv..

Oni koji su cinili zlo u Bosni moraju svi do jednog da odgovaraju..ali jedan broj tih nikogovica se sakrio ..potpuno je pogresno da Mladic robija za njih..on je medju najboljim ljudima a vi ste ga prodali ..gadite mi se Tadic, DS i ...
Preporuke:
3
4
46 petak, 23 februar 2018 04:35
mrljavko
postoji jedno veliko pitanje za gdju/cu Kocijancic.
Je li to ona mislila "nasilje", sto je covek izvrsio nasilje na samim sobom. Ne znam da li je "smoubistvo" pravno definisano kao "nasilje".
To sto je pored ambasade SAD bacena bomba, to je vise akt simbolike nego ikakvog nasilja. To je akt skretanja paznje na svoje samoubistvo. Cista simbolika neke skrivene nepravde.
Naravno da takav akt ne ide u prilog onima koji provode permanentno tiho nasilnistvo.
Dakle stvar je izvrnuta, nasilnik pokusava da nesto sto u logickom i misaonom smislu ne moze da se potpuno podvede za nasilnistvo, tendenciozno i demagoski trceci pred rudu, definise kao nasilnistvo.
Pa sta ste to vi pretrpeli od tog nasilnistva.
Prljav obraz, svakako.
Dakle, to je to nasilnistvo, naneto vam prljanjem obraza, tako da je sada vase demagosko nasilnistvo sasvim opravdano.
Pa ko je tu nasilnik, pitam se.
Mnogo ste se zatrcali svojim eksplicitno arogantnim jezikom bez toga da se zamislite sta pricate.
Preporuke:
6
2
47 petak, 23 februar 2018 12:03
Za nacionalnost nepoznata
Srbin iz Čačka čiji pradeda je poginuo u Prvom svetskom ratu boreći se za slobodu Krajišnika od Austrougarske u čijoj vojsci su bili mnogi Krajišnci.
Preporuke:
4
2
48 petak, 23 februar 2018 12:31
čin očajnika
neka mu je laka crna zemlja...
Preporuke:
6
1
49 petak, 23 februar 2018 12:33
@Milošević je poslužio SAD...
Milošević nikada nije bio stipendista Fulbrajta. Radio je u predstavništvu neke naše banke, mislim Beobanke, kao i nekoliko hiljada zaposlenih u tadašnjim jugoslovenskim i srpskim spoljnotrgovinskim organizacijama i filijalama domaćih banaka. Da li vi mislite da su svi zaposleni u predstavništvima Geneksa, Ineksa, Jugotursa, Centroprodukta, Beobanke, Investbanke, JAT-a, Energoprojekta.... da ne nabrajam dalje, radili za Amerikance? A ako nisu svi, kako znate da je baš Milošević radio za njih? Ili ste možda vi bili u nekoj od tih službi?
Preporuke:
5
3
50 petak, 23 februar 2018 12:54
raja
Nema tu mnogo da se objašnjava. Zapadni agresori imaju svoju priču za sve zlo koje čine po svetu. I to brane nekakvom crnom demokratijom. Zato sa njima ne vredi polemisati. Jedino vredi ako im se može uzvratiti na njihovu silu. Zasad ne možemo, daće bog jednoga dana moći ćemo samo da upamtimo.
Preporuke:
3
3
51 petak, 23 februar 2018 13:46
Alkar@dr paja
Nemam ja nista protiv vase ljubavi za putina i rusiju,meni smeta vasa dvoličnost. ŠTA STE IMALI PROTIV CG I ĐUKANOVIĆA 1990,TJ TIH GODINA, DOK SU PUVALI U ISTE SVIRALE S VAMA I VODILI RAT OKO DUBROVNIKA UZ NENADJEBIVU FLOSKULU "RAT ZA MIR"?
mislim da niste imali ništa protiv, kao što nebi imali ni danas da se cg nije ODSRBILA?
Poanta je da vama smetaju svi koji su protiv vase velikosrpske ideje a za ste onih koji vas u tome podržavaju BEZ OBZIRA STA SU U STVARNOSTI ISTI-etatisti, polumafijaši, kradljivci izbora itd. U čemu je u tome razlika između putina i đukanovića? Nikakva osim šta je putin za vas a Lepi mafiozo nije.vad stav o vama govori
Preporuke:
3
6
52 petak, 23 februar 2018 15:38
raja
Alkar-Napisah sa njima to jest sa takvima ne vredi polemisati. Da bi se polemisalo sa nekim taj mora imati obraza, časti i poštenja, a vi toga nemate.
Preporuke:
3
2
53 petak, 23 februar 2018 17:56
@Alkar
Reči ne vrede. Ali će jednog dana nekima ipak da se smuči pa će da vas podsete na Jasenovac i Jadovno, a vaše zaštitnike na Aušvic,Treblinku, Bergen-Belzen, Gvantanamo, bombu na Hirošimu od koje je u jednom trenu našlo smrt 250.000 civila.
Preporuke:
1
0
54 petak, 23 februar 2018 18:30
Odeš na fondaciju Fulbrajt koja je uspostavljena "zbog saradnje" SAD sa ostalim nacijama (vrbovanje agenata) i izlistaš spisak brozovih komunističkih janjičara koji su bili "stipendisti"
@Milošević je poslužio SAD...
Milošević nikada nije bio stipendista Fulbrajta. Radio je u predstavništvu neke naše banke, mislim Beobanke
Milošević je bio stipendista Fulbrajta, ali je i radio u predstavništvu BB gde je sam sebe "poslao" kao direktor BB da nastavi "studiranje". A direktor je "postao" umesto Stambolića, koji ga je vukao za sobom decenijama, kao zeta Mome i Draže Markovića (oca i strica Mire Marković), a kao "naslednik trona" je posebno bio interesantan za SAD (Draža je bio predsednik SRSrbije 1969-78). Milošević je bio "kućni prijatelj" sa Holbrukom još u Njujorku, iako su to obojica negirali tokom Dejtona (i kasnije), kada su noću pijući viski i jedući jastoge iz Mejna (na koje se Milošević navikao tokom "studiranja") doneli "dejtonski sporazum" na štetu Republike Srpske.

Na NSPM ima tekst i spisak fulbrajtovaca među kojima su Šešelj, Milošević, Kadijević, Plavšićka, Vesna Pešić...

dok je jedina Bobić-Mojsilović i javno potvrdila pokušaj vrbovanja.
Preporuke:
2
2
55 petak, 23 februar 2018 20:11
@ odeš na fondaciju Fulbrajt...
Mogu samo da pretpostavim na kojoj ste vi fondaciji bili kad znate šta su Milošević i Holbruk radili noću. Mislim na ono pijuckanje viskija i gustiranje jastoga.
Preporuke:
3
0
56 petak, 23 februar 2018 20:29
Ujka Vasa@ Stručnjak za Fulbrajta
Dakle Ivan Stambolić je decenijama vukao Miloševića a Ivana Stambolića je decenijama vukao Petar Stambolić, zvani Pera Konj, inače zaslužan za rasturanje Srbije na pokrajine i "Srbiju van pokrajina" (!!!!!). Čuvena Osma sednica je bila sukob između Stambolića koji je svim silama želeo da sačuva "državotvorni" opus Pere Konja i pravio se da ne zna šta se dešava na KiM (uključujući tu i zločin prema mučeniku Urošu Martinoviću - i Miloševića koji je konačno odustao od titoističke lakrdije o bratstvu i jedinstvu i stao u zaštitu Srba sa Kosova.
Preporuke:
2
1
57 subota, 24 februar 2018 07:05
www.google.rs
@ odeš na fondaciju Fulbrajt...
Mogu samo da pretpostavim na kojoj ste vi fondaciji bili kad znate šta su Milošević i Holbruk radili noću. Mislim na ono pijuckanje viskija i gustiranje jastoga.

Lakše je ostavljati glupe komentare, nego otići na www.google.rs i ukucati u pretraživač

CIA Deiton documents declassified

i dobiti 157.000 stranica gde se pominju sva dokumenta iz Dejtona, čak šta su jeli, pili i pušili svi učesnici, sa narudžbinama hrane.

930,000 documents, totaling more than 12 million pages, are now available
Preporuke:
0
0
58 subota, 24 februar 2018 07:28
mrljavko
eh moj Alkar@dr pajo, kako si ti samo jedna tako velika postenjacina, pa se sve tp odjekuje do mora. Toliki je polumafijasi, kradljivci i jos sve onoga najgore, sve samo sto ti u zivotu nikada bio ni umeo.
Jedini je problem sto ti glava poplavljena klupkom izmesanih pojmova i cinjenica, a i pojmova vremena i realnosti.
Za to sto rece, skupi one tvoje iz ulice, pa im objasni, moze da poveruju.
Nije pitanje kako se stvari vide, nego je prevashodno Pitanje je upravo tvoje nevidjene i odsecne otresitosti i prepostena obraza da drugima drzis vakele.
Ne daj da te neki tamo prevazidju u tvojoj misionarskoj posvecenosti da drugima objasnis i da ih prosvetis.
Jaca ti je misao i od Njegoseve i od Rastka Nemanjica.
Ne znam, ali osecam da jos uvek nisi dovrsio ono citanje Kardelja.
Preporuke:
0
0
59 subota, 24 februar 2018 07:49
mrljavko
ja koliko znam, terorista pored toga sto moze sporadicno prema prilici da ubije sebe. ubijaja i one okolo ko mu se nadje i to sto vise to bolje.
Ovaj nesretnik ubi samo sebe.
Kocijancicka je apsolutno u pravu "to je upravo pravi pravcati terorista", protiv kakvih se EU stvarno bori ...
Preporuke:
0
0
60 subota, 24 februar 2018 22:59
Za niknejm www.google.rs
Jedino što se ne pominje na guglu niti bilo gde to je ono što je prethodilo donošenju dokumenata iz Dejtona. I baš zato što se „igre uticaja i pritisaka“ koje prethode često godinama i decenijama događaju na kome se finalizira određena geostrateška pozicija NIGDE NE NAVODE – baš zato se NAVODE gluposti kao šta su učesnici jeli, pili i koje cigare pušili.
Ono što je prethodilo Dejtonu (ili Mastrihtu, Beloveškom sporazumu ili bilo kom prelomnom istorijskom događaju), istraživači raznih disciplina pokušavaju zatim godinama da objasne tragajući po raznim arhivama, korespondencijama ključnih ličnosti, ukrštajući razne podatke, analizirajući štampu kao odraz javnog mnjenja tog doba...ukratko, primenjujući razne metodološke postupke u pokušaju da objasne istorijska zbivanja. I pored toga, „kako i zašto“ stvaranja EU, raspada SSSR-a ili Jugoslavije uključujući i Dejton - ostaju nepoznanica o kojoj veliki istoričari daju svoju viziju svesni da je ona samo jedno od mogućih tumačenja tih događaja.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner